Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 25 Μαΐου 2016

Τα νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Ο "Οδηγός Εκπαιδευτικού" για την κάθε τάξη


thriskeutika-1

Στις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας για την αναμόρφωση του μαθήματος των θρησκευτικών αναφέρθηκε – μεταξύ άλλων - ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης τοποθετούμενος χθές (24/05/2016) στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων που διεξάγεται ο διάλογος για την παιδεία.Να σημειωθεί ότι το θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών αποτέλεσε σημείο τριβής της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου με την ηγεσία της Εκκλησίας της Ελλάδας. 

‘Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Νίκος Φίλης «ήδη, αυτή την εποχή, συζητούμε το θέμα της αναμόρφωσης του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Εκπαίδευση. Θέλω και από αυτό το βήμα, να διαβεβαιώσω την Εθνική Αντιπροσωπεία, ότι το Υπουργείο Παιδείας που έχει τον τελικό λόγο και την ευθύνη σύμφωνα με το Σύνταγμα για τη μόρφωση των παιδιών, θα προχωρήσει από το Σεπτέμβριο σε συνεργασία με το ΙΕΠ, που έχει την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη, στην εφαρμογή των νέων προγραμμάτων διδασκαλίας των Θρησκευτικών». 

Σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος, ο υπουργός Παιδείας επισήμανε ότι «πρόκειται για προγράμματα τα οποία, προφανώς, απομακρύνουν το μάθημα των Θρησκευτικών από τον ομολογιακό και κατηχητικό χαρακτήρα του και δημιουργούν τη δυνατότητα στα παιδιά να μπορέσουν με έναν πιο ήπιο διδακτικό τρόπο να αντιληφθούν την αξία του φαινομένου της Θρησκείας, ιδιαίτερα της Ορθοδοξίας, και όχι μόνο, όταν στην εποχή μας αυτή την περίοδο 
γίνονται πόλεμοι με βάση θρησκευτικά κείμενα». 

Δείτε εδώ: τα Νέα Προγράμματα Σπουδών και τους "Οδηγούς Εκπαιδευτικών"

2 σχόλια:

  1. Συνάδελφε, πιστεύω ότι χρειαζόταν οπωσδήποτε ανανέωση του μαθήματος στο Λύκειο . Διαβάζοντας όμως τον νέο οδηγό σπουδών του Γυμνασίου, αισθάνθηκα απόγνωση . Κυριαρχεί ένας απίστευτος συγκρητισμός που μόνο σύγχυση θα προκαλέσει στα παιδιά . Δεν υπάρχει ούτε αρχή ούτε τέλος σ’ αυτό το συνονθύλευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας περιμένει πολλή δουλειά. Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή