Υπέρ της αναγκαιότητας να ξεπερασθεί η διαλεκτική αντίθεση μεταξύ του κατηχητικού και γνωσιολογικού χαρακτήρα του θρησκευτικού μαθήματος τάσσεται ο καθηγητής του τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) κ. Πέτρος Βασιλειάδης, τονίζοντας ότι αυτό που πρωτίστως έχει σημασία είναι η αντίληψη του τρόπου με τον οποίο ένα πιστός ορθόδοξος θεολόγος οφείλει να καταθέτει τη μαρτυρία του στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία.
Σε παρέμβασή του εν όψει της σημερινής (30/04/2011) σύσκεψης του συγκάλεσε η Ιερά Σύνοδος για το θρησκευτικό μάθημα, ο κ. Βασιλειάδης, αναφορικώς με το περιεχόμενο θρησκευτικού μαθήματος, αφού υπογραμμίζει ότι είναι αντίθετος με τις γνωστές - και εν πολλοίς αντιτιθέμενες - απόψεις περί ομολογιακού ή γνωσιολογικού χαρακτήρα, διευκρινίζει ότι ευρίσκεται πλησιέστερα σε μια τρίτη άποψη, αυτή που υποστηρίζει τον αναπροσανατολισμό του μαθήματος σε μια νέα θεμελίωση με «βιβλικό» χαρακτήρα, έχοντας ως βάση της διδασκαλίας τη Παλαιά και τη Καινή Διαθήκη. Ολόκληρη η παρέμβαση του Καθηγητή στο Θεολογικό Σύνδεσμο: http://religiousnet.blogspot.com/2011/04/blog-post_29.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου